I'd really love to see you tonight

2011101214:02
I'd really love to see you tonight  今夜真的很想見你
(England Dan & John Ford Coley)

Hello, yeah, it's been a while
哈囉~嗨~已經好一陣子了

Not much, how about you
沒甚麼,問聲好而已

I'm not sure why I called
我也不明白自己為什麼撥這通電話

I guess I really just wanted to talk to you
我猜我真的只是很想跟妳說說話而已

And I was thinking maybe later on
而且我想或許待會兒

We could get together for a while
我們能小聚一下

It's been such a long time
畢竟已經過了一段好久的時間

And I really do miss your smile
而我真的很想念妳的笑容

*I'm not talking about moving in
我不是要跟你談復合

And I don't want to change your life
也不是想改變你的生活

But there's a warm wind blowing, the stars around
但這裡暖風吹拂、星光燦爛

And I'd really love to see you tonight
今晚我真的好想見你一面

We could go walking through a windy park
我們可以漫步在微風公園中 

Or take a drive along the beach
或沿著海濱開車兜風

Or stay at home and watch TV
或是待在家裡看電視

You see it really doesn't matter much to me
你瞧~我真的已經雲淡風輕了

I won't ask for promises
我不會要求甚麼承諾

So you don't have to lie
所以你無需編織謊言

We've both played that game before
以前我們都一起玩過的那個遊戲

Say I love you and say goodbye
說了我愛你然後說再見