Glory of love

2011101221:02

Glory of love  
(Peter Cetera)

Tonight it's very clear

今晚夜色是如此澄澈

As we're both lying here

我們一起躺在這裡

There're so many things I want to say

有萬語千言想對你訴說

I will always love you

我會永遠愛你

I would never leave you alone

我絕不會讓你一人孤單

Sometimes I just forget

有時我會忘記

Say things I might regret

說出後悔不已的話語

It breaks my heart to see you crying

看到妳哭泣令我心碎

I don't want to lose you

我不想失去你

I could never make it alone

沒有妳相伴我做不到

*I am a man

我是個男人

Who will fight for your honor

會為了你的榮耀而戰

I'll be the hero you're dreaming of

我會成為你夢想中的英雄

We'll live forever

我們將永遠相依

Knowing together that we

我們都明瞭

 

Did it all for the glory of love

我們所作的一切都是愛的榮耀

You'll keep me standing tall

妳讓我頂天立地

You'll help me through it all

你助我度過所有一切

I'm always strong when you're beside me

當你伴我左右讓我變得堅強

I have always needed you

我是如此需要你

I could never make it alone (*)

沒有妳相伴我做不到

Just like a knight in shining armor

就像身披閃耀盔甲的武士

From a long time ago

來自遙遠的年代

Just in time I will save the day

我將即時化險為夷

Take you to my castle far away

帶你到我那遙遠的城堡

We'll live forever

我們將永遠相依

Knowing together that we

我們都明瞭

Did it all for love

我們所作的一切都是因為愛

We did it all for love

我們所作的一切都是因為愛

We did it all for love

我們所作的一切都是因為愛

We did it all for love

我們所作的一切都是因為愛