Goodbye girl

2011101307:46
Goodbye girl  
(David Gates)

All your life you've waited for love to come and stay
你始終期待著命中真愛來臨且停駐

And now that I have found you
而現在我尋覓到了你

You must not slip away
你可千萬不能溜走阿

I know its hard believing the words you've heard before
我明白你很難相信這些你已聽過的承諾

But darling you must trust them just once more
但親愛的~你千萬得要再相信這一次

'Cause baby, goodbye doesn't mean forever
因為寶貝~說再見並不代表永遠別離

Let me tell you Goodbye
讓我告訴你說再見

Doesn't mean we'll never be together again
並不表示我們將不再相依

If you wake up and I'm not there
假如某天你醒來而我未在身旁

I won't be long away
我並沒有遠去

Cause the things you do, my goodbye girl
因你所作的一切~我親愛的再見女郎 

Will bring me back to you
會將我帶回到你身旁

I know you've been taken afraid to hurt again  
我知道你擔心會再次受傷

You fight the love you feel for me instead of giving in
因而不敢付出~而是抗拒對我感受到的愛意

But I can wait forever for helping you to see
但我會耐心守候並讓你明瞭

That I was meant for you and you for me
我們是彼此命定的伴侶

So remember goodbye doesn't mean forever
所以請你記得~說再見並不代表永遠別離

Let me tell you Goodbye
讓我告訴你說再見

Doesn't mean we'll never be together again
並不表示我們將不再相依

Though we maybe so far apart
即使我們或許相隔兩方

You still will have my heart
你依然擁有我的愛

So forget your past, my goodbye girl
所以忘掉過去吧~我的再見女郎

Cause now you're home at last
因為現在你已經擁有真愛(家)了